sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Saimin painajainen

(Tämän postaukset huopahauvat ovat kotoisin täältä)

Mä olen Saimi, ja oikeesti tää blogi on vähän nyös mun.


Oon niin naisellinen, että esimerkiks pyörryn heti kun vaikka näenkin ihania kukkia.


Tää on mun poikakaveri Arttu. Lihaksikas makarooni, eiks vaan ;D)))


Me ollaan kovia kuiskuttelemaan.


Mä määrään muutenki mitä tehdään.


Arttuki tykkää kukkasista, mut ei sentään pyörry.


Apua, mikä toi on...




Mee pois!


Ääh, apua, Arttuuuu!!!


Onkohan mun tukka hyvin, ja kaulaliina suorassa...


Mä oon vahva, mutta naisellinen. Artun mielestä ainaki :)

9 kommenttia:

  1. Ihanan kuvakertomus ;)
    Vastasin mun blogiini kun kyselit ovaalistansseista.

    VastaaPoista
  2. Heh, mikä moka, yhdessä kuvassa on Arttu ja Saimin repliikki ;D)))
    Tekevälle sattuu, en viitsi edes korjata, helle and so on ;)

    VastaaPoista
  3. Ihan Artun näköinen :)

    VastaaPoista
  4. Ihana kertomus ja niin esikuviensa näköiset hahmot :)

    VastaaPoista
  5. Hauska stoori.Minä en ainakaan olisi huomannut tuota kuvan ja repliikin "yhteen sopimattomuutta"
    jos et olisi mainostanut. On ne huopamäyrikset ja muut pikkukoirat ihan esikuviensa näköisiä. Kiitos muuten, että pistelitte helteen tänne Porkkalan niemellekin. Nyt on toooosi lämmin - ainakin tämän päivän. Huomisesta ei sitten vielä tiedäkään:) Terveisin M-L ja Ossi

    VastaaPoista
  6. Olli: Toivottavasti huopa-Arttu on rauhallisempaa sorttia...

    Maria: Samaa mieltä hahmoista, ovat onnistuneet tosi hyvin!

    M-L: Hyvä että lämpö ennätti sinnekin. Nyt odotellaan ensi yötä ja aamua, minkä näköistä ja kuulloista säätä tuleman pitää. Onneks Arttu ei pelkää jyrinöitä, saa pitää emäntää tassusta, jos kovin alkaa pilvet kolista...

    VastaaPoista
  7. Ihana juttu kuvineen;)

    VastaaPoista
  8. Voih :) Tämä toi hymyn kasvoille ;) Ja voi jukra noita kortteja. Ihan mielettömiä. Täällä ollaan suuresti kateellisia.

    VastaaPoista
  9. Sirpa: Kuvaukselliset näyttelijät tässä kesäteatterikappaleessa :)

    Sheriffit: Noita kortteja voi hankkia ihan kotiin asti, niin ei tarvi olla kateellinen :)))

    VastaaPoista

Kiitos tassunpainalluksestasi :)